søndag 16. mai 2010

Inspirasjon

I dag lå dette bladet og ventet i postkassen. Alltid mye god inspirasjon å hente her.
I dag ble jeg til og med påvirket av nettbutikk-annonsene bakerst i bladet. Og de første interiørkjøpene til Vårt nye hjem ble gjort.




Bildene nedenfor er begge "lånt" fra http://www.lunehjem.no/ og viser mine kjøp i dag.


To av disse knottene kjøpte jeg til hjørneskapet jeg har malt. Før og etter-bilder kommer senere. Håper bare de ikke er for store.




Og 2 stk av disse gammeldagse melkeflaskene ble også kjøpt.
Disse skal pryde benken på vaskerommet og romme skyllemiddel og vaskemiddel for ull og silke.

*Glede seg*

1 kommentar:

  1. Koselig at du la deg til som følger igjen ;-) Jeg savnet bloggen og dere andre bloggere, så jeg prøver igjen, om enn i litt andre "omstendigheter". Spennende å følge med på huset, og som du sa så kommer det tydligvis en nr 2 hos oss begge, det er spennende det! God helg! Ellen

    SvarSlett