søndag 14. november 2010

"Nye" møbler i gangen

Nok et oppussingsprosjekt. Har blitt veldig glad i å "pusse opp" litt gamle ting. Med litt maling blir det jo som nytt igjen. Og så er det gøy å ha ting som har litt historie. Det siste jeg har gjort er å male en gammel furubenk og en brun kommode med rottingskuffer samt et speil. Syns resultatet ble ganske bra om jeg må få si det selv.


Her er furubenken nymalt.


Holdt på å glemme "før-bilde" så det ble tatt etter at jeg hadde begynt å male.



Med Ludde saueskinn og et par puter fra Ikea ble den riktig lekker syns jeg. Benken har foreløpig fått plass under trappa i gangen. Den er også veldig praktisk i og med at det er god plass til oppbevaring inni.


Og her er kommoden jeg malte. Jeg var veldig i tvil om hva jeg skulle gjøre med skuffene, og hadde i utgangspunktet tenkt å spraymale de også hvite, men så syns jeg kanskje at det var litt fint å ha de som de opprinnelig var også - en fin kontrast. ?


Husfrua i gang med å male speilet som henger over kommoden.
Pus følger nøye med;)
post signature

3 kommentarer:

  1. Så fint det blir! Hvitmaling gjør underverker! :) Er på utkikk etter et TV-bord i litt enkel stil.. hvor har dere kjøpt deres (som jeg ser litt lenger nede på bloggen din)?

    SvarSlett
  2. Så fint det ble! Utrolig hva litt maling kan gjøre!:)
    Har også malt en benk i samme stil!
    Jeg har trukket nye vinnere i giveawayen min og denne gangen ble du en av dem!:)
    Send meg en mail med adr din, så sender jeg premien i posten!

    klem June

    SvarSlett
  3. Heja!
    Så bra at pakken kom greit fram til deg!:)
    Håper du får fine dager fram mot jul!:)

    klem June

    SvarSlett