tirsdag 2. november 2010

November


Da var det allerede november. Nå er, etter min mening, den fine høsttiden over og vi går inn i en mørk, våt og kald måned.


Vi har allerede hatt en liten forsmak på vinteren da snøen lavet ned og ble liggende noen få dager for et par uker siden. Inntil snøen kommer tilbake er det fryktelig mørkt og trist ute syns jeg.


Vel vel... man får fortrenge det negative og finne tingene å glede seg over. Denne måneden skal vi feire både storebrors 4 års dag og lillebrors dåpsdag. Det gleder vi oss veldig til. Etter en liten bytur i går fikk storebror et nytt antrekk som kan brukes i en feiring eller to;)

Ha en fortsatt fin tirsdag :)
post signature

1 kommentar:

  1. Heja!
    Så gøy med bursdag! Og dåp!:)

    Pannekakene begynnte jeg å steike etter at alle var kommet og de holdt på å leke. La de i en ildfastform medlokk, så de holdt seg varme.
    Så smurte jeg rullet og kuttet de opp. Så de var vel lunka når jeg serverte, men ingen klagde!:)

    Absolutt noe jeg kommer til å gjøre igjen!

    Veldig gøy at du vil være med på giveawayen foressten!:)

    Klem June

    SvarSlett